Revitalizace ekonomických subjektů a řízení zdrojů - magisterské studium
prezenční Ing/Mgr 2 roky 54000 Kč Čeština Absolvent získá hluboké znalosti z krizového managementu a modelování rizik. Zná zásady ekonomického a logistického zajištění krizových stavů, prevence i kontroly, včetně aplikace zákonných norem. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářsko-majetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení strategie fungování ekonomického subjektu. Je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na vyšší řídící úrovni v ekonomických subjektech. S nabytými vědomostmi a předchozími dovednostmi se mohou uplatnit i na výzkumných a vývojových pracovištích. Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.Evropská hospodářskosprávní studia - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout u studujících hlubokou znalost ekonomiky a příbuzných společenskovědních oborů. Studium je orientováno na přípravu odborníků specialistů zejména pro ty oblasti společenského života, kde je vyžadována systematická řídící hospodářská a správní činnost, především na úrovni EU. Profilové studijní předměty: politická a hospodářská geografie zemí EU, základy právních systémů zemí EU, makroekonomie, mikroekonomie, transitivní ekonomiky, strategický marketing, ekonomika podniku, personální management, mezinárodní finance atd.Andragogika - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 3 roky 50000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je připravit fundované experty pro široké uplatnění v řídící a výchovné práci s lidskými zdroji.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?