Psychologie - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 69500 Kč Čeština Na bakalářském stupni je vedle teoretických disciplín zařazena psychologická praxe a zkušenosti zaměřené na sebepoznání a seberozvoj, dále pak komunitní zkušenost i sociální a komunikační dovednosti, které absolventům umožní proniknout do profese i prostřednictvím sebepoznání a seberozvoje (jako prvního stupně psychoterapeutického výcviku) v systému vypracovaném k tomuto účelu.Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Absolventi oboru získávají nezbytné odborné předpoklady pro působení pro výkon nižších a středních manažerských funkcích v organizačních složkách státu, ve státní správě a veřejné správě (např. na městských, obecních a krajských úřadech a jejich zařízeních, policii, soudech aj.). Odborné ekonomické zaměření rovněž umožňuje uplatnění absolventů také v ekonomických funkcích malých a středních podniků, resp. i v neziskových organizacích.Mgr. International Relations and Diplomacy
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč AngličtinaSociální a masová komunikace - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalosti společenských věd nutných pro porozumění společenské komunikaci zvláště v organizované masové komunikaci a se specifičností komunikace mediální. Studium vychází z hlubokého zvládnutí teorie profilových disciplín a jejich aplikace na praktické činnosti v oboru.Ekonomika a management
prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).Finance a daně
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi studijního oboru Finance a daně jsou vyhledávaní finanční poradci. Budou schopni samostatně řídit rozhodovací procesy na podnikové úrovni, na domácích i zahraničních trzích, ve veřejné správě, v oblasti podnikových a veřejných financí, účetnictví, finančního poradenství, bankovnictví, burz, mezinárodních financí a správy daní. Absolventi získají kvalitní řídící kompetence.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?