Podniková ekonomika a management provozu - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 43000 Kč Čeština Absolvent oboru Podniková ekonomika a řízení provozu má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti projektového managementu, managementu inovací a znalostí, osvojí si pokročilé metody, postupy a způsoby práce v oblasti podnikové logistiky, řízení výroby a simulací podnikových procesů.

Revitalizace ekonomických subjektů a řízení zdrojů - magisterské studium

prezenční Ing/Mgr 2 roky 54000 Kč Čeština Absolvent získá hluboké znalosti z krizového managementu a modelování rizik. Zná zásady ekonomického a logistického zajištění krizových stavů, prevence i kontroly, včetně aplikace zákonných norem. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářsko-majetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení strategie fungování ekonomického subjektu. Je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na vyšší řídící úrovni v ekonomických subjektech. S nabytými vědomostmi a předchozími dovednostmi se mohou uplatnit i na výzkumných a vývojových pracovištích. Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.

Pojišťovnictví - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor odráží vývojové trendy jak pojišťovnictví, tak s ním přímo souvisejících vědních oborů financí a finančních služeb. Respektuje aktuální posuny soudobého českého soukromého pojišťovnictví, a to v kontextu se směrnicemi Evropských společenství a vývojem ve světě. Obsahové zaměření oboru vychází ze studia pojištění a pojišťovnictví, konkrétně aktivit vyvíjených sektorem soukromých pojišťoven, zajišťoven, penzijních fondů, zprostředkovatelů v pojišťovnictví. Důraz je kladen i na znalosti fungování soudobých finanční trhů a institucí na nich působících ve vzájemné koordinaci v rámci finančních skupin.

Management cestovního ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost teorie cestovního ruchu, ekonomiky, souvisejících společenskovědních oborů (pedagogika, andragogika, sociologie, řízení lidských zdrojů), personalistiky a řízení cestovního ruchu a dalších profesně orientovaných disciplín nutných pro široké uplatnění v oblasti rozvoje a řízení cestovního ruchu včetně cizích jazyků.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Studium k rozšíření odborné kvalifikace - angličtina

prezenční 2 roky 20000 Kč Čeština Jako reakci na stále rostoucí poptávku po rozšiřujícím studiu pro výuku angličtiny nabízíme učitelům možnost zapsat se do dvouletého vzdělávacího programu „Studium k rozšíření odborné kvalifikace – angličtina“. •Celková hodinová dotace programu je 300 hodin. •Vzdělávací program je akreditován MŠMT v rámci DVPP Vzdělávací program je určen učitelům se vstupní úrovní angličtiny nejméně B1 dle ERR
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14