Management v podnikání - studium Liberec

prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.

Informační technologie

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studium v oboru Informační technologie v rámci bakalářského studijního programu Bankovnictví bylo na BIVŠ zahájeno v akademickém roce 2001/2002. Studijní obor je orientován na širokou oblast uchazečů včetně bankovní, finanční a státní sféry. Je zaměřen jednak na profesní přípravu pracovníků, kteří zajišťují provoz a správu informačních systémů, jednak na přípravu kvalifikovaných uživatelů, tj. pracovníků, kteří nejsou specialisty v oblasti informatiky, ale jsou ve výkonné nebo manažerské roli za zpracování informací a jejich ochranu odpovědni.

Právo v podnikání - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost právní problematiky, ekonomie a dalších společenskovědních oborů tak, aby absolvent byl schopen úspěšně pracovat v institucích zabývajících se podnikatelskou činností.

Management a ekonomika ve veřejném sektoru

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Cílem oboru je výchova odborně vzdělaných lidí v oblasti státní, veřejné i samosprávní služby. Vznik oboru je reakcí na potřeby existence odborně fundovaných úředníků majících především značné znalosti z oblasti práva a ekonomiky v kontextu s právem a ekonomickými zvyklostmi států Evropské unie. Cílem je rovněž zvýšení ekonomických znalostí a schopností odborné komunikace s podnikatelskou sférou.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Čeština jako cizí jazyk

prezenční Bc. 3,5 roku 55000 Kč Čeština Absolventi oboru čeština jako cizí jazyk budou působit jako lektoři češtiny pro cizince (např. žadatele o azyl, manažery zahraničních firem a jejich rodinné příslušníky apod.), kteří se potřebují naučit česky na funkční komunikační úrovni, integrovat se do české společnosti, příp. skládat předepsané zkoušky z češtiny.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15