Informační management - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Informační management je obor navazující na obory dopravní logistiku a logistiku služeb v tom, že absolventi jsou vychováváni pro využívání moderních prostředků řídící techniky a informatiky v oblasti logistiky jak dopravy, tak služeb, jakožto "dopravy" nehmotných činností potřebných pro život člověka ve společnosti. Výchova bakalářů je zaměřena na jejich působení ve firmách drobného a středního podnikání a institucích veřejné správy.

Podniková ekonomika - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Podniková ekonomika (PPE) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a kvantitativní metody), jejíž vypracování je součástí seminárního bloku (zahrnuje seminární práce za daný akademický rok a předmět Praktické aplikace). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.

Podniková ekonomika a management - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 40000 Kč Čeština Zaměření studia se dělí do dvou oblastí: Ekonomika a zdaňování Management malých a středních firem

Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.

Marketing a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.

Management a ekonomika ve veřejném sektoru

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Cílem oboru je výchova odborně vzdělaných lidí v oblasti státní, veřejné i samosprávní služby. Vznik oboru je reakcí na potřeby existence odborně fundovaných úředníků majících především značné znalosti z oblasti práva a ekonomiky v kontextu s právem a ekonomickými zvyklostmi států Evropské unie. Cílem je rovněž zvýšení ekonomických znalostí a schopností odborné komunikace s podnikatelskou sférou.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14