Veřejná správa a Evropská unie (EU)

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Absolvent bakalářského studia oboru „Veřejná správa a Evropské unie“ je cíleně připravován na výkon funkcí ve státní správě, nebo veřejné správě na úrovni nižších územních jednotek, a to zejména ve vztahu k EU. Profesně odpovídá funkci „administrátora“ v nomenklatuře evropských institucí. Absolvent se proto může rovněž ucházet o práci v orgánech EU. Bakalář bude teoreticky i prakticky vychováván pro pochopení a správné uplatnění acquis, aby mohly být naplněny všechny převzaté závazky EU a současně v maximální možné míře mohlo být využito členství ČR v EU. Absolvent bude proto schopen orientovat se v reformních návrzích na úpravu pravidel a vztahů v EU ve vztahu k naplnění potřeb občanů ČR.

Mgr. Business and Law in International Markets

prezenční Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč Angličtina

Management cestovního ruchu - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium je zaměřené víceoborově a jeho cílem je připravit vysoce kvalifikované odborníky se schopností vytvářet a realizovat koncepce a strategie budoucího rozvoje firmy s využitím rozhodovacích procesů podporovaných moderními informačními technologiemi a orientací na nejvyšší profesionální úrovni v domácí i mezinárodní problematice cestovního ruchu i v problematice služeb civilní letecké dopravy. Studijní program: Mezinárodní teritoriální studia Studijní obor: Management cestovního ruchu

Mgr. International Relations and Diplomacy - part-time study form

prezenční Ing/Mgr 2 roky 0 Kč Angličtina

Management cestovního ruchu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 120000 Kč Čeština Bakalářský studijní program nabízí takové způsoby studia, které zaručí odpovídající výchovu budoucího manažera cestovního ruchu, manažera hotelů a gastronomických zařízení a lázeňství. Ten mimo tradičně vyžadované odborné zručnosti a koncepční schopnosti bude také odborníkem se schopnostmi abstrakce a teoretického myšlení zaručující silnou pozici na trhu a možnost úspěšně čelit silné, vyspělé a zkušené mezinárodní konkurenci v rámci probíhajících celosvětových globalizačních a integračních procesů, zejména v EU.

Management a marketing

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Cílem studia studijního oboru je osvojit si teoretické a praktické dovednosti, znalosti v oblastech managementu, marketingu, účetnictví a daní, práva, ekonomiky, informatiky a personalistiky a specifických předmětů, které se týkají zejména specializace ve stavebnictví, strojírenství a elektrotechnice, a to již od prvního semestru studia.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14