Bc. Business Administration - emphasis Strategic Marketing

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Veřejná správa a public relations - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky Čeština Studenti jsou na začátku studia přijímáni bez rozlišení studovaného oboru a mají jeden semestr společného studia. V průběhu prvního semestru se vědomě rozhodují o volbě oboru a na konci semestru obor volí. Protože studijní obory jsou dosti široké, obsahují ve druhém a třetím roce studia možnost určité profilace oboru. Na oboru Mezinárodní vztahy a diplomacie jde o profilaci buď na mezinárodní vztahy nebo na diplomatické styky a služby. Na oboru Veřejná správa a public relations jde o profilaci buď na veřejnou správu a služby nebo na public relations. Zaměření oborové specializace studenti volí na konci prvního ročníku.

Anglofonní studia - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 1 rok 0 Kč Čeština

Sociálně právní činnost a zaměstnanost

prezenční Bc. 3 roky 50000 Kč Čeština

Řízení podniku a podnikové finance - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na všestrannou přípravu odborníků a manažerů pro sféru výroby, obchodu i služeb. Široké spektrum předmětů zahrnuje společenskovědní, jazykový a odborný základ doplněný o dovednostní disciplíny. Na něj navazují odborné předměty, které kromě teo¬rie obsahují praktické aplikace do oblasti řízení podniku, zejména finančních a lidských zdrojů, marketingu a obchodu, účetnictví, investičního rozhodování, controllingu, auditu a dalších činností.

Finance

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 53000 Kč Čeština Studijní obor Finance navazuje bezprostředně na bakalářské studium v oboru Bankovní management. Ke studiu mohou být přijati uchazeči ze všech studijních oborů BIVŠ a uchazeči z jiných příbuzných studijních oborů vysokých škol v ČR. Magisterské studium svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v bankách, pojišťovnách a ostatních institucích finančního trhu, ve firmách (zejména ve finančních a právních útvarech), stejně jako v orgánech a institucích veřejných financí a dalších oblastech veřejného sektoru.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9