Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Absolventi oboru získávají nezbytné odborné předpoklady pro působení pro výkon nižších a středních manažerských funkcích v organizačních složkách státu, ve státní správě a veřejné správě (např. na městských, obecních a krajských úřadech a jejich zařízeních, policii, soudech aj.). Odborné ekonomické zaměření rovněž umožňuje uplatnění absolventů také v ekonomických funkcích malých a středních podniků, resp. i v neziskových organizacích.

Aplikovaná informatika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • naučíte se programovat v jazycích C#, Java, .NET, PHP a dalších; • zjistíte, jak pracují počítačové sítě, naučíte se počítačové sítě spravovat a navrhovat nové • osvojíte si moderní metody řízení (systémy e-crm, ERP, ...); • získáte znalosti potřebné pro zvládnutí moderních administrativních a komunikačních prostředků.

Informační technologie

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Studijní obor Informační technologie je zaměřen na výchovu odborníků schopných navrhovat, vytvářet a provozovat informační systémy. Výuka v českém nebo anglickém jazyce. Výuka v prezenčním studiu probíhá v pracovní dny, zpravidla pondělí až čtvrtek. Unicorn College nově získala akreditaci na kombinovanou formu studia, která je určena zejména uchazečům, kteří chtěji studovat při svém zaměstnání. Výuka probíhá zpravidla v pátek odpoledně a v sobotu přibližně 1x za 14 dní. Na konci semestru probíhá ještě týdenní soustředění. Pro mimořádně nadané studenty máme připravenu i individuální formu studia. Pro bližší informace o této formě nás kontaktujte.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Marketing

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Management cestovního ruchu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 120000 Kč Čeština Bakalářský studijní program nabízí takové způsoby studia, které zaručí odpovídající výchovu budoucího manažera cestovního ruchu, manažera hotelů a gastronomických zařízení a lázeňství. Ten mimo tradičně vyžadované odborné zručnosti a koncepční schopnosti bude také odborníkem se schopnostmi abstrakce a teoretického myšlení zaručující silnou pozici na trhu a možnost úspěšně čelit silné, vyspělé a zkušené mezinárodní konkurenci v rámci probíhajících celosvětových globalizačních a integračních procesů, zejména v EU.
    20        21        22        23        24        25        26        27        28        29        30        31        32        33        34