Podniková ekonomika a management obchodu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 41000 Kč Čeština Skupina předmětů pro obor Podniková ekonomika a management obchodu je zaměřena na vztah podniku k jeho okolí včetně jeho působení mimo rámec České republiky. Tento obor zastupují předměty hospodářská geografie, management obchodního podniku, ekonomika a řízení obchodu, marketingová komunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, specifické formy prodeje. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management obchodu najdou uplatnění jako specialisté a špičkoví pracovníci v oblasti prodeje i nákupu či v útvarech ekonomického řízení podniku. Profil absolventa této specializace vyhovuje potřebám mnoha dealerských firem v automobilovém průmyslu i mimo něj.

Audiovizuální komunikace a tvorba - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je připravit absolventa na všestranné využití jeho tvůrčího a kreativního potenciálu v umrělecké a mediální oblasti. Studium je orientováno na vyvážené získávání poznatků z teorie dramatických umění, historie divadla a filmu a jejich aplikaci v praxi, využití ve vlastní tvúrčí činnosti a její veřejné prezentaci. Absolvent oboru se může uplatnit jako scénárista a dramaturg v televizi, filmu, divadle, kulturních zařízeních institucích, může své autorské dovednosti využít i jako moderátor či prezentátor.

Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.

Manažerská ekonomika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • manažerská ekonomika: základní propočty efektivnosti podnikových činností; • finanční, nákladové a manažerské účetnictví: zjišťování a vyhodnocování ekonomických informací v podniku; • controlling: metody zjišťování a odstraňování rezerv; • marketing: zásady úspěšného prodeje výrobků; • podnikání na Internetu: e-obchody, elektronické bankovnictví, marketing na Internetu

Anglofonní studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Obor Anglofonní studia je koncipován jako interdisciplinární bakalářský studijní program, jehož absolventi se stanou odborníky na oblast zemí anglofonního světa, budou schopni na základě poznání historických, sociálně ekonomických a kulturních souvislostí jevy analyzovat, vyhodnocovat, formulovat problémy a navrhovat jejich řešení.

Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studijní obor svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v obchodních firmách, neziskových organizacích, příspěvkových organizacích se zaměřením na oblast zdravotnictví a sociálních služeb, v poradenských společnostech, stejně jako v orgánech a institucích veřejného sektoru spojených s danými oblastmi. Absolventi oboru Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb mají teoretické znalosti a praktické poznatky z ekonomických, přírodovědných, pedagogicko-psychologických, sociálních a právních oblastí. Potřebné základní znalosti mají také ze statistiky a informatiky.
    1        2        3        4        5        6        7        8