Konkurenční prostředí a management - magisterské studium
kombinovaná základní 1 rok 45000 Kč Čeština Cílovou skupinou studijního oboru jsou střední a vyšší řídící pracovníci všech typů organizací soukromého i veřejného sektoru, kteří zodpovídají za formulaci a realizaci rozvojové koncepce a konkurenční strategie ekonomického subjektu, resp. se podílejí na podpoře získání, udržení a zvýšení jeho konkurenceschopnosti. V menších organizacích představují znalosti a dovednosti získané studiem oboru rozhodující segment kvalifikace řídících pracovníků, ve větších organizacích působí absolventi oboru jako vedoucí pracovníci samostatných analytických a koncepčních útvarů a oddělení či jejich specializovaných složek.Informační technologie a management (IT)
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 53000 Kč Čeština Navazující magisterský studijní program svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v bankách, pojišťovnách a ostatních institucích finančního trhu, ve firmách (zejména ve finančních a právních útvarech), stejně jako v orgánech a institucích veřejných financí a dalších oblastech veřejného sektoru.Informační management - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Informační management je obor navazující na obory dopravní logistiku a logistiku služeb v tom, že absolventi jsou vychováváni pro využívání moderních prostředků řídící techniky a informatiky v oblasti logistiky jak dopravy, tak služeb, jakožto "dopravy" nehmotných činností potřebných pro život člověka ve společnosti. Výchova bakalářů je zaměřena na jejich působení ve firmách drobného a středního podnikání a institucích veřejné správy.Podniková ekonomika a management - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 40000 Kč Čeština Zaměření studia se dělí do dvou oblastí: Ekonomika a zdaňování Management malých a středních firemAngličtina jako cizí jazyk
prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Absolventi oboru angličtina jako cizí jazyk budou jako lektoři angličtiny připraveni působit v oblasti celoživotního vzdělávání tak, aby absolventi jejich kursů byli schopni navazovat efektivní společenské, kulturní a pracovní styky s občany jiných zemí.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?