Management cestovního ruchu - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium je zaměřené víceoborově a jeho cílem je připravit vysoce kvalifikované odborníky se schopností vytvářet a realizovat koncepce a strategie budoucího rozvoje firmy s využitím rozhodovacích procesů podporovaných moderními informačními technologiemi a orientací na nejvyšší profesionální úrovni v domácí i mezinárodní problematice cestovního ruchu i v problematice služeb civilní letecké dopravy. Studijní program: Mezinárodní teritoriální studia Studijní obor: Management cestovního ruchu

Účetnictví a finanční řízení podniku

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Tento studijní obor je organizován ve spolupráci s Institutem svazu účetních Praha, a.s. - garantem a provozovatelem systému certifikace účetních. Díky této spolupráci SVŠE Znojmo se stala jedinou školou v České republice, jejíž úspěšní studenti získají nejen bakalářský diplom, ale budou moci požádat o uznání všech relevantních zkoušek pro získání certifikátu "Bilanční účetní". Ten vychází z Mezinárodních vzdělávacích standardů pro účetní profesi. Certifikátem "Bilanční účetní" se dnes v celé ČR může prokazovat necelých tisíc lidí. Bilanční účetní je přitom vstupenkou k plnohodnotnému uplatnění v nadnárodních společnostech působících na našem území, ale i v celé Evropské unii.

Vzdělávání dospělých - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost pedagogiky a dalších společenskovědních oborů a dále specializovaných pedagogických profesně orientovaných znalostí a dovedností požadovaných pro široké uplatnění v andragogické praxi.

Aplikovaná informatika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • naučíte se programovat v jazycích C#, Java, .NET, PHP a dalších; • zjistíte, jak pracují počítačové sítě, naučíte se počítačové sítě spravovat a navrhovat nové • osvojíte si moderní metody řízení (systémy e-crm, ERP, ...); • získáte znalosti potřebné pro zvládnutí moderních administrativních a komunikačních prostředků.

Evropská hospodářskosprávní studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Studium uvedeného oboru má zásadně ekonomický rozměr. Základním cílem studijního oboru je rozvinout u studujících kvalitní znalost ekonomiky a příbuzných společenskovědních oborů. Studium je orientováno především na získání a rozvoj praktických znalostí a dovedností umožňujících uplatnění v širokém spektru ekonomických a správních činností.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.
    18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29        30        31        32