International Relations and European Studies - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Angličtina Zaměření studia Výuka oboru je výhradně v anglickém jazyce. Výuku zajišťují zahraniční akademičtí pracovníci a špičkoví čeští odborníci, kteří nepřipravují své studenty jen pro bezprostřední praxi, ale také jim umožňují získat nezbytnou sumu teoretických a praktických znalostí pro další studium.Management cestovního ruchu
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 23400 Kč Čeština Absolvent je připraven pro náročné pozice v cestovním ruchu na úrovni vyššího managementu, který bude schopen oganizovat, plánovat a zajištovat celé soubory služeb cestovního ruchu souvisejících s globalizací nabídky těchto souborů služeb.Čeština jako cizí jazyk
prezenční Bc. 3,5 roku 55000 Kč Čeština Absolventi oboru čeština jako cizí jazyk budou působit jako lektoři češtiny pro cizince (např. žadatele o azyl, manažery zahraničních firem a jejich rodinné příslušníky apod.), kteří se potřebují naučit česky na funkční komunikační úrovni, integrovat se do české společnosti, příp. skládat předepsané zkoušky z češtiny.Management v podnikání - studium Brno
prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Cíl bakalářského studijního programu: Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.Bc. Business Administration - emphasis Strategic Marketing
prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?