Sociální práce se zaměřením na komunikaci a aplikovanou psychoterapii - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 54000 Kč Čeština Škola vychovává sociální pracovníky specializované na mezilidskou komunikaci při řešení sociálních problémů. Studenti absolvují psychoterapeutický výcvik pro oblast sociální práce. Studentům se kromě výuky v klíčových disciplínách (sociální práce, sociální politika a praxe) dostává širší výuky psychologie, filosofie, aplikované psychoterapie, komunikace, kulturní antropologie, zvláštní pozornost je věnována péči o duši.Marketing a management
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.Management a marketing zahraničního obchodu
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Atraktivní studijní obor Management a marketing zahraničního obchodu vychovává vysokoškolsky vzdělané specialisty, kteří budou v podnicích zabezpečovat veškeré zahraniční obchodní operace, mluví třemi až čtyřmi světovými jazyky.Průmyslové vlastnictví - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí ucelené vzdělání v oblasti autorských a průmyslových práv, licencí, mezinárodních vztahů, marketingové komunikace, průmyslověprávní strategie i trestního práva této oblasti. V navazujícím magisterském stupni je toto studium zaměřeno na mezinárodní otázky a vztahy v tomto oboru.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?