Veřejná správa a public relations - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky Čeština Studenti jsou na začátku studia přijímáni bez rozlišení studovaného oboru a mají jeden semestr společného studia. V průběhu prvního semestru se vědomě rozhodují o volbě oboru a na konci semestru obor volí. Protože studijní obory jsou dosti široké, obsahují ve druhém a třetím roce studia možnost určité profilace oboru. Na oboru Mezinárodní vztahy a diplomacie jde o profilaci buď na mezinárodní vztahy nebo na diplomatické styky a služby. Na oboru Veřejná správa a public relations jde o profilaci buď na veřejnou správu a služby nebo na public relations. Zaměření oborové specializace studenti volí na konci prvního ročníku.

Marketing a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.

Řízení podniku a podnikové finance - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen pro absolventy bakalářského studia ekonomicky orientovaných oborů. Obsahové zaměření jednotlivých předmětů je orientováno na pochopení hlubších a teoretických souvislostí v oblasti makro- i mikroekonomie, především však řízení podniku, podnikových financí a rozhodujících oblastí managementu. Součástí studia je získání znalostí a dovedností v základních disciplinách podnikového řízení – financích a obchodu, stejně jako v oblastech, které jsou v hyperkonkurenčním prostředí v podnikovém řízení obvykle rozhodující – řízení inovací, marketingu a lidských zdrojů. Studium je doplněno zastřešujícími předměty strategického a controllingového charakteru.

Podniková ekonomika a management

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Podniková ekonomika a finanční management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 43000 Kč Čeština Zaměření a struktura oboru Podniková ekonomika a finanční management umožňuje studentům pochopit, definovat, analyzovat a predikovat základní finanční vztahy uvnitř v podniku a jeho okolí. Tento cíl je v obecné rovině naplňován předměty společného základu (zejména účetnictví, finanční řízení podniku, daně a daňová praxe, mikroekonomie a makroekonomie),detailněji pak oborovými předměty management obchodu, bankovnictví a pojišťovnictví, finance a finanční modelování. V předmětech přímé a nepřímé daně se dále studenti naučí podrobněji a komplexně řešit otázky daňových odvodů podniku do veřejných rozpočtů včetně důležité problematiky daňové optimalizace.

Právo v podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština
    7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21