Podniková ekonomika a finanční management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 43000 Kč Čeština Zaměření a struktura oboru Podniková ekonomika a finanční management umožňuje studentům pochopit, definovat, analyzovat a predikovat základní finanční vztahy uvnitř v podniku a jeho okolí. Tento cíl je v obecné rovině naplňován předměty společného základu (zejména účetnictví, finanční řízení podniku, daně a daňová praxe, mikroekonomie a makroekonomie),detailněji pak oborovými předměty management obchodu, bankovnictví a pojišťovnictví, finance a finanční modelování. V předmětech přímé a nepřímé daně se dále studenti naučí podrobněji a komplexně řešit otázky daňových odvodů podniku do veřejných rozpočtů včetně důležité problematiky daňové optimalizace.

Sociální a masová komunikace - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalosti společenských věd nutných pro porozumění společenské komunikaci zvláště v organizované masové komunikaci a se specifičností komunikace mediální. Studium vychází z hlubokého zvládnutí teorie profilových disciplín a jejich aplikace na praktické činnosti v oboru.

Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Absolventi oboru získávají nezbytné odborné předpoklady pro působení pro výkon nižších a středních manažerských funkcích v organizačních složkách státu, ve státní správě a veřejné správě (např. na městských, obecních a krajských úřadech a jejich zařízeních, policii, soudech aj.). Odborné ekonomické zaměření rovněž umožňuje uplatnění absolventů také v ekonomických funkcích malých a středních podniků, resp. i v neziskových organizacích.

BA. Comparative Business Law

prezenční Bc. 3 roky 132000 Kč Angličtina

Veřejná správa - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen především pro absolventy bakalářského studia oboru se správním nebo příbuzným zaměřením. Studium rozvíjí již získané znalosti a je zaměřeno na prohloubení jejich koncepčních a teoretických souvislostí. Výraznou část obsahové náplně tvoří studijní předměty spojené s reformou veřejné správy a způsobem jejího výkonu v současné době, zejména ve vztahu ke změnám souvisejícím s integrací ČR do EU. Pozornost je věnována problematice utváření veřejné správy v EU, modernímu pojetí manažerské funkce a využití moderních IT při výkonu veřejné správy. Součástí studia je i problematika veřejné ekonomiky a marketing ve veřejné správě.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.
    8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22