Komunikace v médiích - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium rozvíjí získané dovednosti z bakalářského studia absolvovaného ať už na Literární akademii nebo na příbuzném oboru jiné vysoké školy. Předpokladem přijetí je bakalářský titul. Cílem je doplnit základní přehled o mediálním sektoru dalším odborným kontextem a rozvinout zejména schopnost analýzy mediálních produktů.

Revitalizace ekonomických subjektů a řízení zdrojů - magisterské studium

prezenční Ing/Mgr 2 roky 54000 Kč Čeština Absolvent získá hluboké znalosti z krizového managementu a modelování rizik. Zná zásady ekonomického a logistického zajištění krizových stavů, prevence i kontroly, včetně aplikace zákonných norem. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářsko-majetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení strategie fungování ekonomického subjektu. Je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na vyšší řídící úrovni v ekonomických subjektech. S nabytými vědomostmi a předchozími dovednostmi se mohou uplatnit i na výzkumných a vývojových pracovištích. Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.

Management a marketing

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Cílem studia studijního oboru je osvojit si teoretické a praktické dovednosti, znalosti v oblastech managementu, marketingu, účetnictví a daní, práva, ekonomiky, informatiky a personalistiky a specifických předmětů, které se týkají zejména specializace ve stavebnictví, strojírenství a elektrotechnice, a to již od prvního semestru studia.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Veřejnosprávní studia

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Program Hospodářská politika a správa je jedinečným bakalářským studijním oborem v České republice, zaměřeným na ucelenou a komplexní přípravu vysoce kvalifikovaného personálu pro státní a veřejnou správu a samosprávu.

Hotelnictví

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Studium je zaměřeno na profesní výchovu odborníků, připravených na funkce v řízení (včetně státní správy), provozu i v podnikatelských činnostech v hotelích, v ubytovacích, restauračních a souvisejících obchodních zařízeních. Široce koncipovaný bakalářský studijní obor Hotelnictví zahrnuje celé spektrum turismu. Jeho kompatibilita s obdobnými programy v zahraničí umožňuje absolventům uplatnit se v tuzemských i mezinárodních společnostech hotelového průmyslu, ale i možnost dalšího vzdělávání.
    13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27