Podniková ekonomika a finanční management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 43000 Kč Čeština Zaměření a struktura oboru Podniková ekonomika a finanční management umožňuje studentům pochopit, definovat, analyzovat a predikovat základní finanční vztahy uvnitř v podniku a jeho okolí. Tento cíl je v obecné rovině naplňován předměty společného základu (zejména účetnictví, finanční řízení podniku, daně a daňová praxe, mikroekonomie a makroekonomie),detailněji pak oborovými předměty management obchodu, bankovnictví a pojišťovnictví, finance a finanční modelování. V předmětech přímé a nepřímé daně se dále studenti naučí podrobněji a komplexně řešit otázky daňových odvodů podniku do veřejných rozpočtů včetně důležité problematiky daňové optimalizace.

Management dopravních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 52 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru Management dopravních služeb, jehož výuka byla zahájena v akademickém roce 2008/2009, je připravit absolventy pro výkon manažerských funkcí v podnicích zajišťujících dopravní služby, v cestovních kancelářích, hotelových řetězcích, ale také ve státní a veřejné správě v oblasti dopravy a souvisejících služeb.

Komunikace v médiích - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium rozvíjí získané dovednosti z bakalářského studia absolvovaného ať už na Literární akademii nebo na příbuzném oboru jiné vysoké školy. Předpokladem přijetí je bakalářský titul. Cílem je doplnit základní přehled o mediálním sektoru dalším odborným kontextem a rozvinout zejména schopnost analýzy mediálních produktů.

Animovaná tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolventi se v průběhu studia seznámí se všemi technikami animace, se základy scenáristiky a režie animovaného filmu. Uplatnění najdou ve specializovaných studiích, zabývajících se animovanou tvorbou, jako je např. Studio Bratři v triku, Studio Jiřího Trnky, AniFilm, Anima s.r.o., Via Lucis a dalších obdobných. Dále v agenturách, které se věnují zvláštním filmovým postupům a trikům, v reklamních agenturách, ve vzdělávacích institucích.

Marketingové komunikace

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Absolventi oboru získají znalosti z oblasti řízení mediálních procesů; uplatnění najdou v PR agenturách, managementu hotelových řetězců, kulturních a neziskových organizacích i ve státní správě a samosprávě.

Mgr. International Relations and Diplomacy - part-time study form

prezenční Ing/Mgr 2 roky 0 Kč Angličtina
    14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28