Management v podnikání - studium Brno

prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Cíl bakalářského studijního programu: Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.

Mezinárodní obchod - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu a mezinárodního podnikání. Klade důraz na porozumění základním otázkám makroekonomickým (mezinárodní obchod) a mikroekonomickým (mezinárodní podnikání).

Právo v podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština Z kvalifikační připravenosti a míry profesní adaptability vyplývá, že absolvent je připraven působit na řídící střední a nižší úrovni, ve funkci samostatného referenta, jako pracovník – specialista, konzultant či asistent statutárních orgánů v obchodních společnostech, bankovních ústavech, společností působících ve výrobní i nevýrobní sféře, ve službách jako jsou hotely, cestovní kanceláře či realitní kanceláře apod.

Organizace a řízení AV tvorby

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Cílem vysokoškolského studia daného oboru je připravit absolventy pro praktický výkon řídících funkcí v oblasti tvorby, výroby a šíření audiovizuálních děl a současně připravit absolventy na možnost návazného magisterského studia na školách ekonomického a uměleckého směru.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Organizace a řízení malých a středních firem - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Tento studijní obor představuje praktickou i teoretickou přípravu zejména pro podnikatele, kteří se chtějí co nejlépe orientovat v účetnictví, daních a právu a zdokonalit se v organizaci a řízení firmy.
    4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18