Sociální práce se zaměřením na komunikaci a aplikovanou psychoterapii - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 49500 Kč Čeština Studentům se kromě rozšiřující výuky v klíčových disciplínách (metody sociální práce, sociální politika a praxe v sociální práci) dostane další výuky filosofie, psychologie osobnosti, vybraných kapitol z psychoterapie, pokročilých dovedností v sociální komunikaci a vzdělání v sociální antropologii, ekonomii a dalších odborných předmětech. Studium poskytne ucelenou odbornou orientaci v oboru tak, aby byli schopni provádět výzkum.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

International Relations and European Studies - magisterské studium

prezenční Ing/Mgr 3 roky 55000 Kč Angličtina Zaměření studia Výuka oboru je výhradně v anglickém jazyce. Výuku zajišťují zahraniční akademičtí pracovníci a špičkoví čeští odborníci, kteří nepřipravují své studenty jen pro bezprostřední praxi, ale také jim umožňují získat nezbytnou sumu teoretických a praktických znalostí pro další studium.

Management hotelnictví a lázeňství

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Obor navazuje na šířeji pojatý a pragmaticky zaměřený stupeň bakalářského studia a je formován tak, aby se absolventi orientovali teoreticky i prakticky ve všech činnostech potřebných pro jednotlivé hospodářské subjekty hotelnictví a lázeňství. Ke studiu jsou přijímáni i bakaláři z jiných škol a oborů, kteří musí složit v průběhu jednoho roku 2 - 3 vyrovnávací zkoušky.

Podniková ekonomika a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Z hlediska rozvoje regionu je cílem tohoto studijního oboru přispět ke zlepšení situace v kvalifikaci pracovníků na středním stupni řízení podnikové sféry a podpořit rozvoj malého a středního podnikání. Důraz je kladen zejména na organizační, projektovou a procesní stránku řízení a vnější komunikaci podniku s okolím. Absolventi k takto pojatému výstupu vzdělání budou vybaveni odpovídajícími vědomostmi, dovednostmi i návyky. Výuka ve studijním oboru bude podporovat i v tomto směru žádoucí vlastnosti osobnosti absolventů.

Průmyslové vlastnictví - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí ucelené vzdělání v oblasti autorských a průmyslových práv, licencí, mezinárodních vztahů, marketingové komunikace, průmyslověprávní strategie i trestního práva této oblasti. V navazujícím magisterském stupni je toto studium zaměřeno na mezinárodní otázky a vztahy v tomto oboru.
    1        2        3        4        5        6        7        8