Makléř

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Bakalářský studijní obor Makléř studijního programu Bankovnictví svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci.

Krizový management - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština Absolvent je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na střední řídící úrovni v malých a středních firmách, a to zejména úkoly zaměřené na řešení problémů podniků v krizi či úpadku. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářskomajetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení budoucí strategie fungování společnosti (podniku). Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.

Aplikovaná informatika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • naučíte se programovat v jazycích C#, Java, .NET, PHP a dalších; • zjistíte, jak pracují počítačové sítě, naučíte se počítačové sítě spravovat a navrhovat nové • osvojíte si moderní metody řízení (systémy e-crm, ERP, ...); • získáte znalosti potřebné pro zvládnutí moderních administrativních a komunikačních prostředků.

Humanitní studia - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Struktura studijního oboru nabízí kvalitní humanitní vzdělání s důrazem na porozumění sociálním, politickým, kulturním a občanským aspektům moderní společnosti v kontextu současných globálních a integračních procesů a změn. Studenti získají vzdělanostní základ pro pochopení aktuálních sociálních a politicko-občanských problémů, kterým ČR i celá Evropa v současnosti čelí.

Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.

Globální podnikání a finanční řízení podniku - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 47000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a finanční řízení má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti mezinárodního zdanění, mezinárodních účetních standardů a nákladového účetnictví, osvojí si základní metody, postupy a způsoby hodnocení efektivnosti a výběru variant v oblasti provozního financování, finanční analýzy podniku a controllingu.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13