Veřejné finance - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium veřejných financí poskytuje ucelený soubor poznatků teorie a politiky veřejných financí a veřejné ekonomiky, rozvrstvený do jejích klíčových složek jako je teorie a politika daňová, fiskální či penzijní, a to vše v propojení s teorií a politikou měnovou či sociální, jakož i s veřejnými politikami, s teorií veřejné volby, s evropskými a federálními financemi, s místními financemi a v neposlední řadě i s veřejnou správou a předměty společného základu magisterského studia.

Audiovizuální tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolvent tříletého studia je seznámení s profesními úkony filmové a televizní tvorby, aby mohl ve své praxi vykonávat funkce režiséra, scenáristy či dramaturga hraných a dokumentárních filmů, audiovizuálních děl a televizních pořadů.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Veřejná správa (zaměření: kontrolní činnost.)

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština

Animovaná tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolventi se v průběhu studia seznámí se všemi technikami animace, se základy scenáristiky a režie animovaného filmu. Uplatnění najdou ve specializovaných studiích, zabývajících se animovanou tvorbou, jako je např. Studio Bratři v triku, Studio Jiřího Trnky, AniFilm, Anima s.r.o., Via Lucis a dalších obdobných. Dále v agenturách, které se věnují zvláštním filmovým postupům a trikům, v reklamních agenturách, ve vzdělávacích institucích.
    11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25