Radiologický asistent

prezenční Bc. 3 roky 56000 Kč Čeština Radiologický asistent - absolventi mají teoretické a praktické znalosti v oborech, které tvoří základ potřebný pro poskytování zdravotní péče v klinických radiologických oborech. Jsou odborníky pro práci v radiodiagnostice, radioterapii a nukleární medicíně. Jsou připraveni pracovat s vyspělou technikou v návaznosti na psychologický přístup za využití znalostí medicínských předmětů. Mají osvojeny základy a techniky specifické ošetřovatelské péče poskytované v souvislosti s radiologickými výkony. Jsou schopni rozpoznat projevy a příznaky změn zdravotního stavu a správně na ně reagovat. Jsou připraveni provádět činnosti související s radiační ochranou pacientů a personálu.

Management firem - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Profil absolventa vychází z metodologicky i předmětově komplexního pojetí studijního oboru, kdy uplatňovaná kombinace výukových metod ve spojení se specifiky cílových skupin studentů umožňují dosažení širokého spektra výstupních znalostí a dovedností absolventa oboru.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Asijská studia a mezinárodní vztahy - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Cílem studia je připravit odborníky, kteří propojí znalosti svého původního bakalářského oboru se znalostí problematiky Asie a mezinárodních vztahů. Díky konkrétně vymezenému zaměření na jeden z asijských regionů (Východní Asie - Čína, Japonsko, Korejský poloostrov; nebo Jihovýchodní Asie - Indonésie, Malajsie, Thajsko, Vietnam, Filipíny atd.) bude absolvent oboru disponovat expertní znalostí konkrétního teritoria, jakož i velmi dobrou obecnou znalostí politických, kulturně historických a ekonomických aspektů Asie jako takové. Toto vzdělání absolventům umožní pochopit postavení Asie a jejích regionů v celosvětovém kontextu.

Management mezinárodních institucí a veřejné správy

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na specifika managementu v institucích veřejné správy, mezinárodních institucích a nadnárodních společnostech.

Podniková ekonomika a management obchodu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 41000 Kč Čeština Skupina předmětů pro obor Podniková ekonomika a management obchodu je zaměřena na vztah podniku k jeho okolí včetně jeho působení mimo rámec České republiky. Tento obor zastupují předměty hospodářská geografie, management obchodního podniku, ekonomika a řízení obchodu, marketingová komunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, specifické formy prodeje. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management obchodu najdou uplatnění jako specialisté a špičkoví pracovníci v oblasti prodeje i nákupu či v útvarech ekonomického řízení podniku. Profil absolventa této specializace vyhovuje potřebám mnoha dealerských firem v automobilovém průmyslu i mimo něj.
    14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28