Marketingové komunikace

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Absolventi oboru získají znalosti z oblasti řízení mediálních procesů; uplatnění najdou v PR agenturách, managementu hotelových řetězců, kulturních a neziskových organizacích i ve státní správě a samosprávě.

Ekonomika a management

prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Bc. International Relations

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Marketing a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Management organizací - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Výuka ve studijním oboru „Management organizací“ je zaměřena na výchovu manažerů, schopných zajistit účelné a efektivní fungování té oblasti činnosti v organizaci, za jejíž výsledky nesou osobní odpovědnost. Struktura studijního plánu v tomto oboru vychází ze základního pojetí kořene pojmu, který je součástí názvu oboru – management. Tím je anglické sloveso „to manage“, což v překladu znamená „zajistit, aby věci fungovaly“. Studijní obor vede k vytvoření znalostní a dovednostní základny, která absolventům umožní kreativní a přitom účinné manažerské působení na jednotlivé funkce společensko-ekonomického systému organizace.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9