Služby letecké dopravy v cestovním ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština Studijní obor připravuje kvalifikované odborníky s odpovídající evropskou úrovní vysokoškolského vzdělání v oblasti poskytování služeb v cestovním ruchu, bezprostředně svázaných s nabídkou a realizací letecké dopravy.

Audiovizuální tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolvent tříletého studia je seznámení s profesními úkony filmové a televizní tvorby, aby mohl ve své praxi vykonávat funkce režiséra, scenáristy či dramaturga hraných a dokumentárních filmů, audiovizuálních děl a televizních pořadů.

Obraz, střih a zvuk v AV tvorbě

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolventi se seznámili v dostatečné šíři se všemi klasickými i nově vznikajícími způsoby a technologiemi záznamu a zpracování filmového a televizního obrazu, zvuku ve filmu, televizi (všech formátů a žánrů), v rozhlase a divadle.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Řízení podniku a podnikové finance - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen pro absolventy bakalářského studia ekonomicky orientovaných oborů. Obsahové zaměření jednotlivých předmětů je orientováno na pochopení hlubších a teoretických souvislostí v oblasti makro- i mikroekonomie, především však řízení podniku, podnikových financí a rozhodujících oblastí managementu. Součástí studia je získání znalostí a dovedností v základních disciplinách podnikového řízení – financích a obchodu, stejně jako v oblastech, které jsou v hyperkonkurenčním prostředí v podnikovém řízení obvykle rozhodující – řízení inovací, marketingu a lidských zdrojů. Studium je doplněno zastřešujícími předměty strategického a controllingového charakteru.

Sociální práce se zaměřením na komunikaci a aplikovanou psychoterapii - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 49500 Kč Čeština Studentům se kromě rozšiřující výuky v klíčových disciplínách (metody sociální práce, sociální politika a praxe v sociální práci) dostane další výuky filosofie, psychologie osobnosti, vybraných kapitol z psychoterapie, pokročilých dovedností v sociální komunikaci a vzdělání v sociální antropologii, ekonomii a dalších odborných předmětech. Studium poskytne ucelenou odbornou orientaci v oboru tak, aby byli schopni provádět výzkum.
    5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19