Finanční kontrola - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Studijní obor Finanční kontrola je určen budoucím specialistům ekonomických a kontrolních útvarů státní správy nebo samosprávy měst a obcí.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Globální podnikání a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na znalosti a techniky nezbytné pro management podnikatelských subjektů v globálním ekonomickém prostředí.

Bezpečnostní management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Obor Bezpečnostní management připraví odborníky schopné aplikovat principy managementu do oblasti vytváření a řízení systému prevence bezpečnosti podniku, odstraňování zjištěných nedostatků, eliminování nebezpečí a následků jeho ohrožení. Ekonomický základ vzdělání získaný v tomto oboru je nezbytný pro odborné posuzování ekonomických vztahů, zatímco bezpečnostní erudice vytváří předpoklad pro ochranu ekonomických zájmů, stability, efektivnosti a bezpečnosti v organizaci.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Evropská studia a veřejná správa - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Obsah studia Navazující magisterský obor Evropská studia a veřejná správa rozvíjí jednak obecný základ oboru a dále dva speciální aspekty evropských studií (teritoriální a regionální studia a veřejnou správu v EU).
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11