Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.

Humanitní studia - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Struktura studijního oboru nabízí kvalitní humanitní vzdělání s důrazem na porozumění sociálním, politickým, kulturním a občanským aspektům moderní společnosti v kontextu současných globálních a integračních procesů a změn. Studenti získají vzdělanostní základ pro pochopení aktuálních sociálních a politicko-občanských problémů, kterým ČR i celá Evropa v současnosti čelí.

Podnikání - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi studijního oboru Podnikání se mohou uplatnit v podnicích všech právních forem, zejména v profesích spojených s řízením podniků, jako jsou obchodník, účetní, logistik, finanční odborník, prokurista, personální manažer, produkt manažer a projekt manažer. Uplatní se i v profesích vedoucích a řídících pracovníků na úrovni nižšího a středního managementu ve větších podnicích. Budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé v resortech malého a středního podnikání.

Veřejná ekonomika a správa

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 27000 Kč Čeština

Řízení podniku a podnikové finance - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen pro absolventy bakalářského studia ekonomicky orientovaných oborů. Obsahové zaměření jednotlivých předmětů je orientováno na pochopení hlubších a teoretických souvislostí v oblasti makro- i mikroekonomie, především však řízení podniku, podnikových financí a rozhodujících oblastí managementu. Součástí studia je získání znalostí a dovedností v základních disciplinách podnikového řízení – financích a obchodu, stejně jako v oblastech, které jsou v hyperkonkurenčním prostředí v podnikovém řízení obvykle rozhodující – řízení inovací, marketingu a lidských zdrojů. Studium je doplněno zastřešujícími předměty strategického a controllingového charakteru.

Management organizací - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Výuka ve studijním oboru „Management organizací“ je zaměřena na výchovu manažerů, schopných zajistit účelné a efektivní fungování té oblasti činnosti v organizaci, za jejíž výsledky nesou osobní odpovědnost. Struktura studijního plánu v tomto oboru vychází ze základního pojetí kořene pojmu, který je součástí názvu oboru – management. Tím je anglické sloveso „to manage“, což v překladu znamená „zajistit, aby věci fungovaly“. Studijní obor vede k vytvoření znalostní a dovednostní základny, která absolventům umožní kreativní a přitom účinné manažerské působení na jednotlivé funkce společensko-ekonomického systému organizace.
    17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29        30        31